Blogger Backgrounds

4.19.2010

好事还是坏事?

Posted by rachel at 19.4.10
开门见山
我中matrikulasi了
在labuan--没水的世界=(
这次好像还挺少人中的

我在犹豫的是该不该去...
不过,这是个机会,天上的他帮我安排的路
姐和哥都说中六不好
不鼓励我读...
爸和妈都说顺着我(只要我不用他们的钱)

我,本来就不想读中六
看来决定已经决定了...
现在还在等爸回来
好好和他说声才能确定

不过,还是要多找资料...
能帮我吗?

(p.s我是舍不得离开)

3 comments:

noskcaJ Jackson on April 19, 2010 at 9:16 PM said...

Eh Labuan kinda nice... Tax free can buy lotsa chocolate... and ALCOHOL!!

rachel on April 20, 2010 at 2:27 PM said...
This comment has been removed by the author.
rachel on April 20, 2010 at 2:28 PM said...

Y all ppl ask me go there buy chocolate n drink alcohol? hoho... u r the third person...
need me bring some for u? hmm =)

Post a Comment