Blogger Backgrounds

7.15.2011

出炉了

Posted by rachel at 15.7.11
大学成绩出炉了... 再过几个月我就会踏进国民大学(ukm)继续我的求学生涯...
而我要修的科系是Ijazah Sarjanamuda Audiologi Dengan Kepujian... 并不是不喜欢,只是不是热门科系,少了那些朋友、学姐学长们的帮助有点惊慌...或则说对未知的未来感到害怕吧...

我的心情,真的很难形容。可是我知道我的爸爸,有点失望。他很希望我能达成他没达成的愿望--当一名医生。我妈,也可以听得出她也是失望,她一直以为我能成功得到药剂师的学位...可是我都让他们失望了。

虽然被选到的并不是我的第一志愿,可是我应该为我有能力进到大学读书而感到欣慰..我没有看不开,因为我做好准备了要面对挑战。

能接受袮的安排是我最幸福的事 =)

Just from rachel

3 comments:

Anonymous said...

All the best ru ya! and yeah you'll never know what are God's future plans for you but do keep in mind that His plans are always good for you! i'm sure God put you in UKM and in that course for a reason. you just have to have faith and keep believing him. :)

Chris Lau on July 15, 2011 at 11:19 PM said...

加油, 祝你成功! =)

rachel on July 16, 2011 at 5:52 PM said...

thanks for ur support ^^

Post a Comment